Често задавани въпроси

КАК ДА СЪХРАНЯВАМЕ ПРОЛАЙН КАРТРИДЖ ИГЛИТЕ?

Трябва да съхранявате вашите кутии и иглите в тях на сухо място. Не използвайте картридж иглата, ако опаковката е повредена.

 

В КАКВО СЕ ИЗРАЗЯВА КАЧЕСТВЕНИЯ КОНТРОЛ НА PRO-LINE?

Всяка една игла се проверява от специален технически специалист преди да бъде одобрена. Нашите картридж игли се сглобяват в специално изградена чиста стая със стандарти за пречистване на въздуха ISO-8. След сглобяването продуктът се проверява повторно дали е стерилизиран с Е.О. газ и дали всяка една опаковка е непокътната преди изпращане.

 

КОЛКО БРОЯ СЪДЪРЖА ЕДНА КУТИЯ?

Всяка единична кутия от колекцията ProLine® Cartridge съдържа точно 20 броя картридж игли, всяка от които е стерилизирана и индивидуално опакована.

 

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ, А НЕ ЦЯЛА КУТИЯ?

Не. Продуктите от колекцията ProLine® Cartridge се предлагат само в кутии. Всяка една кутия съдържа 20 броя игли. Ако имате затруднения или не сте сигурни, моля, изпратете имейл на proline.eu@gmail.com

 

ИМА РАЗМИНАВАНЕ В НОМЕРЪТ НА МОЯТА КАСЕТА И КОНФИГУРАЦИЯТА, ОТПЕЧАТАНА ВЪРХУ ОПАКОВКАТА?

Нашите конфигурации на иглите и върха на картридж иглата следват същата логика за сглобяване, както всички традиционни игли биха паснали на съответните им върхове на иглата. Това означава, че числото, което виждате на върха на картриджа, е размерът на върха (сечението на иглата), а не конфигурацията на иглата.

 

ИЗПРАЩАТЕ ЛИ ПРАТКИ ИЗВЪН ТЕРИТОРИЯТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ?

Да, може да направите поръчка през сайта или да изпратите имейл на cartridgesproline@gmail.com с точно описание на продуктите, които бихте желали да закупите от нас, точен адрес за доставка и телефонен номер. Ние ще се свържем с вас след като сме проверили колко ще струва доставката до посочения от вас адрес.

 

С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА РАБОТИТЕ?

Изпращаме нашите пратки с куриерските фирми Еконт Експрес и Спиди АД.